استراتژیست برتر

مدیریت استراتژیک،تحلیل استراتژیک

استراتژیست برتر

مدیریت استراتژیک،تحلیل استراتژیک

مشخصات بلاگ

این وبلاگ در مورد مسائل اقتصادی و سیاسی منطقه در قالب مدیریت استراتژیک فعالیت می کند

جوانان عامل پیشرفت و توسعه

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۵۹ ق.ظ



وقتی 33 میلیون جوان در کشور داریم یعنی ثروت هایی که می توانند ثروت آفرین باشند؛نعمتی است که هر کشوری ندارد و فرصتی است که اگر درست استفاده نشود تبدیل به نقمت و تهدید می شود.


می گوییم اقتصاد مقاوم می خواهیم،آیا بدون حضور جوانان می شود؟
پاسخ روشن است خیر. همه تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر نقش جوان در رشد و شکوفایی کشوراست اما هنوز جوان پرشور ایرانی جایش را در جامعه پیدا نکرده است!!
ایجاد ساختمان عریض و طویل دولتی فضایی برای بخش خصوصی که همین جوانان هستند نمی دهد؛جوان ما که یک فرصت است به تهدید و بی تجربگی بدل میکند وقتی عکس کشور های پیشرفته که کهنسالان مشاورند و جوانان وزیر و وکیل،ما مشاور جوان و وزیر سالخورده داریم!! آیا انتظار خلاقیت و سرعت در اجرای سیاست ها و قوانین را داریم؟
پر واضح است برای رسیدن به رشد و رونق اقتصادی چاره ای جز کوچک سازی دولت و مردمی کردن اقتصاد که از اصول سیاست های اقتصاد مقاومتی است نداریم.
چه دقیق گفت رهبر فرزانه انقلاب که کلید اقتصاد قوی مدیریت قوی است؛مدیریتی که فعال و انقلابی و کارامد است.آیا ما نباید جوانان نخبه و متخصص را به مدیریت شهر و کشورمان انتخاب کنیم؟آیا نباید شورای شهرمان شورای جوانان کارآمد و خلاق باشد؟
در یک کلام،امروز پیشرفت و توسعه کشور جز با حضور جوانان در صحنه های مدیریتی میسر نمی شود.
«الْفُرْصَةُ تَمُرُّ مَرَّ السَّحَابِ...»

"امیرحسین عربپور"

  • امیرحسین عرب پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی